PC Bonus

0

You have no items in your shopping cart.

SITE & ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Πώς θα βρω ένα προϊόν που ψάχνω;

Υπάρχουν δύο τρόποι να βρείτε ένα προϊόν στο site μας:

  • χρησιμοποιώντας τις κατηγορίες στα αριστερά της σελίδας και κάνοντας περιήγηση στις υποκατηγορίες και στα προϊόντα  που περιέχονται σε αυτές.
  • πληκτρολογώντας στο πεδίο αναζήτηση, στο άνω κεντρικό σημείο της σελίδας μας.

 

 Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω αυτό που ψάχνω;

Μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210-3800091, μέσω email στο info@pc-bonus.gr ή μέσω fax στο 210-3800094 και οι έμπειροι υπάλληλοί μας θα απαντήσουν σε κάθε απορία σας και θα σας παρέχουν όλες τις πληροφορίες που ζητάτε.

 

 Πώς παραγγέλνω από το site σας;

Όταν βρείτε ένα προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε, μπορείτε να το προσθέσετε στο "καλάθι αγορών" σας πατώντας το κουμπί "ΑΓΟΡΑ" κάτω από την τιμή του προϊόντος. Το προϊόν σας μένει εκεί και μπορείτε να συνεχίσετε την περιήγησή σας, προσθέτοντας και αφαιρώντας και άλλα προϊόντα. Το ότι έχετε τοποθετήσει κάποιο προϊόν στο καλάθι αγορών σας, δε σημαίνει ότι το έχετε παραγγείλει, όμως. Για να οριστικοποιηθεί μια παραγγελία, ακολουθεί η διαδικασία ολοκλήρωσής της.

 

 Χρειάζεται να κάνω εγγραφή για να παραγγείλω από το site σας;

Όχι, η εγγραφή σας στο site για να κάνετε παραγγελία δεν είναι απαραίτητη, μπορείτε να παραγγείλετε και σαν επισκέπτης. Το πλεονέκτημα της εγγραφής σας στο site έγκειται στο ότι υπάρχουν όλα τα στοιχεία σας αποθηκευμένα και έτσι δεν χρειάζεται να τα εισάγετε κάθε φορά που θέλετε να κάνετε καινούρια παραγγελία. Επιπλέον, με την εγγραφή σας στο site μας, έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας και δυνατότητα εγγραφής στο newsletter μας ώστε να λαμβάνετε στο email σας όλα τα νέα προϊόντα μας και τις προσφορές μας. Η εγγραφή στο newsletter μπορεί να γίνει και χωρίς εγγραφή στο site, αν συμπληρώσετε το email σας στο αντίστοιχο πεδίο στο κάτω μέρος της σελίδας μας.

 

Πώς ολοκληρώνω την παραγγελία μου;

Όταν έχετε τελειώσει με την προσθήκη προϊόντων και θέλετε να συνεχίσετε με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί με το σήμα του "καλαθιού αγορών" στο άνω δεξί σημείο της σελίδας που βρίσκεστε και στη συνέχεια το κουμπί "CHECKOUT" για να μεταφερθείτε στη σελίδα όπου μπορείτε να τροποποιήσετε τις ποσότητες των προϊόντων που έχετε επιλέξει ή ακόμα και να αφαιρέσετε κάποιο από αυτά. Επίσης, υπάρχει πεδίο που μπορείτε να συμπληρώσετε ΤΚ και περιοχή και να κάνετε εκτίμηση των μεταφορικών. Τέλος, υπάρχει το κουμπί "ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΩΝ" που σας μεταφέρει στη σελίδα που περιέχει τη φόρμα ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

 Σε αυτή τη σελίδα, ακολουθώντας τα βήματα και τις οδηγίες που περιέχονται σε αυτή, μπορείτε να εγγραφείτε στο site μας ως πελάτες ή να συνδεθείτε αν είστε ήδη εγγεγραμμένοι, να επιλέξετε στοιχεία χρέωσης και πληρωμής, να ορίσετε μέθοδο και στοιχεία αποστολής και τέλος να δείτε μια ανασκόπηση των επιλογών σας. Αν επιθυμείτε να αλλάξετε κάτι στην παραγγελία σας, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί "Αλλαγή" δίπλα στο πεδίο που θέλετε να αλλάξετε, στο δεξί μέρος της σελίδας. Αν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας, μπορείτε να την ολοκληρώσετε πατώντας το κουμπί "ΚΑΝΤΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ".

 

 Πώς μπορώ να τροποποιήσω/ακυρώσω μια παραγγελία μου;

 Για τροποποίηση/ακύρωση μιας παραγγελίας σας, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210-3800091, μέσω email στο info@pc-bonus.gr ή μέσω fax στο 210-3800094. Για τη δική σας ταχύτερη εξυπηρέτηση, καλό θα είναι να έχετε διαθέσιμο τον αριθμό παραγγελίας ή το όνομα και την ημερομηνία δημιουργίας της.

 

 Πώς μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

 Στο πάνω δεξιά τμήμα της σελίδας μας, μπορείτε να πατήσετε στην επιλογή "Ο Λογαριασμός μου" και μετά στην επιλογή "Οι Παραγγελίες μου". Εκεί θα μπορείτε να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας και πληροφορίες για αυτές, καθώς και το στάδιο στο οποίο βρίσκονται, από την καταχώρησή τους μέχρι την παράδοσή τους σε εσάς.

 

 Πώς μπορείτε να με βοηθήσετε και τι πρέπει να κάνω αν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα με μια παραγγελία μου; Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

 Στόχος μας είναι η ικανοποίηση των πελατών μας και η ευχάριστη και απρόσκοπτη αγοραστική εμπειρία τους από το κατάστημά μας. Στο PC-Bonus.gr φροντίζουμε η ποιότητα των προϊόντων μας να είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας.

 Αν παρόλα αυτά έχετε το οποιοδήποτε πρόβλημα ή παράπονο από την εξυπηρέτησή σας από το κατάστημά μας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210-3800091, μέσω email στο info@pc-bonus.gr ή μέσω fax στο 210-3800094. Στο κατάστημά μας είμαστε πάντα επικεντρωμένοι στην ταχεία και άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας και πρόθυμοι να ακούσουμε και να δώσουμε λύση σε οποιοδήποτε πρόβλημα ή παράπονο τους.

  •  Σε περίπτωση παραλαβής διαφορετικής ποσότητας ή έλλειψης κάποιου προϊόντος από μια παραγγελία σας, θα σας αποσταλεί το προϊόν που έλειπε το συντομότερο δυνατό, χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.
  • Σε περίπτωση παραλαβής διαφορετικού προϊόντος, προηγείται επιστροφή του προϊόντος στο κατάστημά μας με τον τρόπο και την εταιρία courier που θα σας υποδείξουν οι υπάλληλοί μας και αποστολής του σωστού προϊόντος, χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.
  • Σε περίπτωση παραλαβής κάποιου ελαττωματικού προϊόντος και εφόσον προηγηθεί απαραίτητα συνεννόηση μαζί μας, το επιστρέφετε στο κατάστημά μας με χρέωση δική σας και σας αποστέλλεται άλλο προς αντικατάσταση του ελαττωματικού με δική μας χρέωση. Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να περιλαμβάνουν τη συσκευασία και τις ετικέτες τους, να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση με την παραλαβή τους και δεν θα πρέπει να έχουν περάσει περισσότερες από 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή τους.
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που δεν σας ικανοποιεί για οποιοδήποτε λόγο, θα πρέπει να υπάρξει απαραίτητα επικοινωνία μαζί μας πριν προχωρήσετε στην επιστροφή του. Το προϊόν θα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, να μην έχει ανοιχθεί και να είναι στην αρχική του συσκευασία. Θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί εξωτερικό κουτί για την αποστολή του και ο αποστολέας είναι υπεύθυνος για τη σωστή και ασφαλή συσκευασία του. Για δική σας ευκολία, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουτί στο οποίο το παραλάβατε, αν το έχετε ακόμα. Δεν θα πρέπει να έχουν περάσει περισσότερες από 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του.

 

ΠΛΗΡΩΜΕΣ & ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Για παραγγελίες που θα σας αποσταλούν έχετε τη δυνατότητα να πληρώσετε με τους εξής τρόπους:

  • Αντικαταβολή: Πληρώνετε την ώρα της παραλαβής των προϊόντων σας στο συνεργάτη της εταιρίας μεταφορών (υπάρχει επιπλέον χρέωση αντικαταβολής 3,00€, ακόμα και αν δικαιούστε δωρεάν μεταφορικά).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για παραγγελίες που ξεπερνούν τα 500,00€, είτε αφορούν ιδιώτες (απόδειξη λιανικής), είτε επαγγελματίες/επιχειρήσεις (τιμολόγιο πώλησης), η δυνατότητα αντικαταβολής δεν επιτρέπεται σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις και θα πρέπει να επιλέγεται κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή χρέωση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.

  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Αφού έχετε συνεννοηθεί μαζί μας για το ακριβές ποσό της χρέωσής σας που θα περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής, μπορείτε να προχωρήσετε στην κατάθεση του απαιτούμενου χρηματικού ποσού στους παρακάτω λογαριασμούς τραπέζης.

 

  • ALPHA BANK

ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓ/ΜΟΥ: 157 00 2330 000559

IBAN: GR07 0140 1570 1570 0233 0000 559

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΛΟΥΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

 

  • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓ/ΜΟΥ: 129/00104139

ΙΒΑΝ: GR 29011 0129 0000 0129 0010 4139

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΛΟΥΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

 

  • ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

IBAN: GR23 0172 1260 0051 2609 3449 969

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΛΟΥΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

 

Μετά την κατάθεση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210-3800091, μέσω email στο info@pc-bonus.gr ή μέσω fax στο 210-3800094 για να επαληθευθεί η κατάθεση και να συνεχίσει η παραγγελία σας στο επόμενο στάδιο.

 

  • Πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας: Για την ασφάλεια των συναλλαγών σας, συνεργαζόμαστε με την Alpha Bank και χρησιμοποιούμε το ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών τους, Alpha Bank e-Commerce. Δεχόμαστε κάρτες Visa και MasterCard και δεν υπάρχει η δυνατότητα δόσεων. Ενημερώνουμε επίσης ότι δεν κρατάμε στοιχεία της κάρτας σας και όλη η διαδικασία πληρωμής την αναλαμβάνει η τράπεζα.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή τραπεζικής κατάθεσης, είναι απαραίτητη η επίδειξη επίσημου εγγράφου ταυτότητας.

 

 Πόσο θα μου στοιχίσει η αποστολή των προϊόντων μου;

Για παραγγελίες άνω των 80,00€ σε συνολική αξία και μέχρι 4 κιλά, η αποστολή είναι δωρεάν. Για κάθε κιλό άνω των 4, η επιπλέον χρέωση είναι 1,00€/κιλό και αν έχετε επιλέξει αντικαταβολή, υπάρχει επιπλέον χρέωση αντικαταβολής 3,00€. Η αποστολή γίνεται μέσω ΕΛΤΑ Courier.

Για παραγγελίες κάτω των 80,00€ σε συνολική αξία και μέχρι 4 κιλά, η χρέωση των μεταφορικών είναι 4,00€ εντός Αττικής και 5,00€ για την υπόλοιπη Ελλάδα. Για κάθε κιλό άνω των 4, η επιπλέον χρέωση είναι 1,00€/κιλό και αν έχετε επιλέξει αντικαταβολή, υπάρχει επιπλέον χρέωση αντικαταβολής 3,00€. Η αποστολή γίνεται μέσω ΕΛΤΑ Courier.

Για προϊόντα μεγάλου όγκου ή βάρους ή για περιοχές που χαρακτηρίζονται δυσπρόσιτες και δεν εξυπηρετούνται από τα ΕΛΤΑ Courier, υπάρχει και η δυνατότητα αποστολής με πρακτορείο μεταφορών. Η αποστολή συνήθως χρειάζεται 1-2 εργάσιμες ημέρες και η παραλαβή γίνεται από την έδρα του πρακτορείου μεταφορών. Η χρέωση βαρύνει τον πελάτη και κυμαίνεται από 5,00-15,00€, ανάλογα του πρακτορείου και του όγκου του δέματος. Η δυνατότητα αντικαταβολής ΔΕΝ υποστηρίζεται.

 

 

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Για παραγγελίες που αφορούν ετοιμοπαράδοτα προϊόντα, η αποστολή για την ηπειρωτική Ελλάδα χρειάζεται 1-2 εργάσιμες ημέρες, ενώ για νησιά και απομακρυσμένες περιοχές συνήθως χρειάζονται 3-4 εργάσιμες ημέρες. Ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων, αργιών, απεργιών ή για λόγους ανωτέρας βίας.

Για παραγγελίες όπου δεν είναι ετοιμοπαράδοτο κάποιο προϊόν ή καθυστερεί η παραλαβή του, υπάρχει άμεση επικοινωνία μας με τον πελάτη για ενημέρωση του σχετικά με τον χρόνο αναμονής και τη διαθεσιμότητά και εφόσον το επιθυμεί ο πελάτης υπάρχει πάντα η δυνατότητα τροποποίησης της παραγγελίας του και πρότασης εναλλακτικών προϊόντων.

 

 

SERVICE

 Έχετε τμήμα service;

Στο χώρο μας λειτουργεί εξειδικευμένο τμήμα service που παρέχει στους πελάτες μας τη γρηγορότερη, καλύτερη και φθηνότερη λύση, με ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ σε:

  • Laptops
  • Desktop PCs
  • Printers
  • UPS
  • Smart TVs
  • Projectors
  • Tablets
  • Smartphones

Μετά τον έλεγχο και την διαπίστωση της βλάβης, σας ενημερώνουμε για τις επιλογές επισκευής και το κόστος τους και προχωράμε σε επιδιόρθωση, μόνο μετά από δική σας έγκριση.

Υπάρχει ακόμα δυνατότητα ορισμένων εργασιών στο χώρο σας ή ακόμα και απομακρυσμένα, καθώς και δυνατότητα απόσυρσης για έκπτωση σε αγορά καινούριου ή refurbished μηχανήματος.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

http://pc-bonus.gr/services

ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210-3800091, μέσω email στο info@pc-bonus.gr ή μέσω fax στο 210-3800094.

Loading...
Please wait...