Your tech experts

9/9

Για τη παράδοση των παραγγελιών σας εκτός της παραλαβής από το φυσικό μας κατάστημα , υπάρχουν 2 τρόποι αποστολής: με courier (1-2 εργάσιμες) ή με πρακτορείο μεταφορών (1-2 εργάσιμες και παραλαβή από έδρα πρακτορείου).

Το κόστος αποστολής για εντός λεκανοπεδίου Αττικής βαρύνει τον παραλήπτη για παραγγελίες έως 80,00€ και για προϊόντα ή παραγγελίες μεγάλου όγκου.

Το κόστος αποστολής για εκτός λεκανοπεδίου Αττικής βαρύνει τον παραλήπτη για παραγγελίες έως 800,00€ και για προϊόντα ή παραγγελίες μεγάλου όγκου.

Τα έξοδα αποστολής με courier είναι για εντός λεκανοπεδίου Αττικής 3,00€ & 5,00€ εκτός λεκανοπεδίου Αττικής. Τα έξοδα μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να υπερβούν αυτό το ποσό λόγω του όγκου των προϊόντων ή σε περίπτωση που η περιοχή σας χαρακτηρίζεται δυσπρόσιτη από την εταιρεία courier και προχωράει η παραγγελία ύστερα από την έγκριση του πελάτη.

Για τα βαριά αντικείμενα που θέλετε να στείλουμε σας συμφέρει η αποστολή με πρακτορείο μεταφορών. Η χρέωση στην περίπτωση αυτή είναι 5 - 60 € για κάθε δέμα αναλόγως το πρακτορείο και τον όγκο του δέματος και πραγματοποιείται έπειτα από επικοινωνία με τον πελάτη, ενώ δυστυχώς δεν γίνεται δεκτή η αντικαταβολή σε αυτή την περίπτωση. Θα πρέπει να γίνει κατάθεση του ποσού της παραγγελίας (χωρίς τα έξοδα μεταφοράς, τα οποία θα πληρωθούν στο πρακτορείο την ώρα της παραλαβής) σε τραπεζικό μας λογαριασμό σε μια από τις συμβεβλημένες τράπεζες.

National Bank of Greece
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓ/ΜΟΥ:129/00104139
ΙΒΑΝ:GR 29011 0129 0000 0129 0010 4139
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ:ΛΟΥΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Alphabank
ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ: 157 00 2330 000559
IBAN ΛΟΓ/ΜΟΥ: GR07 0140 1570 1570 0233 0000 559
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΛΟΥΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Piraeus Bank
IBAN ΛΟΓ/ΜΟΥ: GR23 0172 1260 0051 2609 3449 969
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ:ΛΟΥΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Χρόνος Παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της Εταιρείας, εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία.

Ανωτέρα βία: Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Εταιρείας ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η Εταιρεία δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η Εταιρεία υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.

Επιστροφές & Αντικατάσταση
Θέλουμε να είστε απόλυτα ευχαριστημένοι με την παραγγελία σας. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι, θα αποδεχθούμε με ευχαρίστηση την έγκαιρη επιστροφή των ελαττωματικών εμπορευμάτων ή μη χρησιμοποιημένων.

Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα λόγο ελαττωματικού προϊόντος ή επειδή άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους, ύστερα από αποδεδειγμένα γνώση της Εταιρείας για την υπαναχώρησή του.

Τα ελαττωματικά εμπορεύματα μπορούν να επιστραφούν όταν εμπίπτουν στους όρους των εγγυήσεων του εκάστοτε Κατασκευαστή έπειτα έγγραφης ενημέρωσης της Εταιρείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@pc-bonus.gr. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η Εταιρεία οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.

Στην αναιτιολόγητη υπαναχώρηση ο Πελάτης οφείλει να ενημερώσει εγγράφως την Εταιρεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@pc-bonus.gr και έπειτα να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

Κουπόνια / Δωροεπιταγές / Δώρα
Σε περίπτωση που κατά την αγορά έχει χρησιμοποιηθεί κάποιο κουπόνι ή δωροεπιταγή, με την επιστροφή του προϊόντος και την έκδοση πίστωσης, η αξία του κουπονιού ή δωροεπιταγής επιστρέφεται στον λογαριασμό σας για μελλοντικές αγορές, εκτός και αν συντρέχει κάποιος άλλος λόγος πχ λήξη της προωθητικής ενέργειας (ημερομηνία) για την οποία έχει εκδοθεί το κουπόνι ή η δωροεπιταγή. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ. δωρεάν μνήμη κ.τ.λ.) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.